Uzņēmumā STR-Auto mēs darām visu iespējamo, lai nodrošinātu, ka mūsu klienti ir apmierināti ar pirkumiem, bet mēs arī apzināmies, ka dažkārt klienti var saskarties ar situāciju, kas var radīt vēlmi atgriezt vienu vai vairākas preces.

Pirms lietošanas:

  • Pirms preces lietošanas, lūdzu uzmanīgi izlasiet noteikumus.
  • Kopš brīža, kad tiek atvērts STR-Auto iepakojums, Jūs piekrītat pārdošanas un atgriešanas nosacījumiem.
  • Pārbaudiet vai iepakojums nav bojāts no ārpuses. Gadījumā, ja tiek konstatēts bojāts sūtījuma iepakojums, par to jāpaziņo piegādes kompānijai uzreiz pēc piegādes.
  • Gadījumā, ja saņemot preci, kāda no detaļām iztrūkst vai arī ir bojāta, 7 darba dienu laikā par to jāpaziņo STR-Auto. Preces atgriešana notiek caur savu STR-Auto lietotāja kontu, izvēloties opciju "Mans konts -> Pasūtījumu vēsture un detaļas -> Pasūtījums -> Detaļas", kā iemeslu norādot "bojāta/nepilnīga prece".
  • Pārsniedzot noteikto atgriešanas termiņu tiek zaudēta iespēja saņemt kompensāciju. Šī prasība ir saistīta ar trasportēšanas apdrošināšanu un termiņiem, cik ilgā laikā mums ir iespēja pārvadātājam pieteikt ziņojumu par bojātu sūtījumu.
  • Klienta pienākums ir pārliecināties par preces atbilstību pirms tā tiek izmantota.

Atgriešana:

  • Klients var pieprasīt preces atgriešanu 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas.
  • Pēc 14 dienu perioda, preci nav iespējams atgriezt. Jūsu pienākums ir pārliecināties vai iegādātā detaļa ir pareiza, neatkarīgi no tā, kad plānojat to izmantot.
  • STR-Auto pārdod tikai jaunas preces, kas nozīmē, ka tādā pašā stāvoklī tās ir arī jāatgriež.
  • STR-Auto pieņem atpakaļ tikai tīras un neizmantotas preces, kuras tiek atgrieztas kopā ar nebojātu oriģinālo preces iepakojumu (uz kura redzams preces numurs). Neaplīmējiet un neveiciet nekādas piezīmes uz preces oriģinālā iepakojuma, plastmasas maisiņa vai paša preces, jo pretējā gadījumā preces atgriešana var tikt atteikta vai arī var tikt samazināta atgrieztā summa.
  • Ja precei tiek konstatētas jebkādas lietošanas pazīmes, kas ietekmē tās stāvokli, atgriešanas iespēja tiek noraidīta.


Kā notiek preces atgriešana?

  • Dodieties uz savu STR-Auto lietotāja kontu un noklikšķiniet uz sadaļas ‘’Mans konts -> Pasūtījumu vēsture un detaļas -> Pasūtījums -> Detaļas’’ un aizpildiet atgriešanas formu norādot visu nepieciešamo informāciju.
  • Pēc tam, kad visa nepieciešamā informācija ir norādīta un atgriešanas forma iesniegta, Jums ir jāiepako un jānosūta prece uz STR-Auto adresi.
  • Garantijas gadījumos vai, kad prece ir bojāta/nepilnīga, STR-Auto klientu apkalpošanas speciālisti 48 stundu laikā sazināsies, lai sniegtu klientam turpmākos norādījumus.
  • Atgriežot preci, pārliecinaties vai prece ir savā oriģinālajā iepakojumā. Pārliecinaties vai sūtījuma iepakojums ir atbilstošs preces izmēriem un svaram, tajā ir pievienoti papildus amortizējoši materiāli, piemēram saburzīta avīze vai burbuļplēve, kas var stabilizēt un pasargāt preci. Gadījumā, ja oriģinālais iepakojums ir bojāts, prece var tikt iesaiņota ar aizsargpapīru vai iesainošanai paredzēto plēvi.

Garantija:

  • Visām precēm, kuras iegādātas STR-Auto, ir pieejama ražotāja garantija. Klientam ir iespēja iesniegt pretenziju par neatbilstošu preci 24 mēnešu laikā no preces piegādes brīža.
  • Lai pieteiktu garantijas prasību, dodieties uz savu STR-Auto lietotāja kontu un noklikšķiniet uz sadaļu ‘’Mans konts -> Pasūtījumu vēsture un detaļas -> Pasūtījums -> Detaļas’’. Aizpildiet atgriešanas formu sniedzot visu nepieciešamo informāciju.
  • Ja atgriešana tiek nodota tālākai izskatīšanai no ražotāja puses, process var aizņemt līdz 90 dienām kā laikā tiek pārbaudīts vai konkrētais gadījums ir saistāms ar ražošanas defektu.
  • Ja problēmu ar bojāto preci nav iespējams novērst, pirkums tiek anulēts. Tā vietā klientam tiek piedāvāta iespēja samainīt preci vai atgriezt samaksu par preci.
  • STR-Auto nesedz nekādas papildus izmaksas, kas radušās nepareiza pasūtījuma vai produkta gadījumā, kā arī nepareizas izmantošanas vai ekspluatācijas rezultātā vai gadījumos, kad ir aizkavēta pasūtījuma piegāde.


Naudas atmaksa:

  • Apstiprinātas atgriešanas gadījumā, STR-Auto veiks naudas atgriešanu 5 darba dienu laikā no preces saņemšanas brīža.
  • Ja iespējams, atmaksa tiks veikta, izmantojot to pašu maksāšanas veidu, kuru klients izvēlējās veicot pirkumu.
  • Pirms klientam tiek atgriezta nauda, preces tiek pārskatītas un pārbaudītas.


Ar cieņu,

STR-Auto komanda